Volero

Verzending & Levering

Je hebt een bestelling geplaatst bij Volero. Leuk! Onze collega’s in het magazijn pakken jouw bestelling zo snel mogelijk in en dragen deze over aan de pakketdienst. Zodra je pakket onderweg is, ontvang je per e-mail een track & trace-code. Daarmee kun je je bestelling zowel in Nederland als in België eenvoudig volgen.

Bestel je een product met een langere levertijd? Via onze levertijdenportal check je met je ordernummer en e-mailadres wanneer jouw bestelling in ons magazijn wordt verwacht. Met onze jarenlange ervaring in verzending en logistiek kun je erop vertrouwen dat je bestelling netjes verpakt en vlot geleverd wordt. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent.

Verzending & verzendkosten

Bij Volero bezorgen we jouw bestelling zorgvuldig en betrouwbaar in zowel Nederland als België. We werken samen met ervaren pakketdiensten, zodat je bestelling netjes verpakt, veilig vervoerd en snel geleverd wordt. Zo weet je zeker dat jouw nieuwe vloerkleed in goede handen is.

Gratis verzending vanaf €89,-
Plaats je een bestelling van minimaal €89,-? Dan betaal je geen verzendkosten.

Lage verzendkosten onder €89,-
Voor bestellingen onder de €89,- rekenen wij in Nederland €5,95 verzendkosten en in België €6,95.

Bezorgen

  • Indien je hier toestemming voor hebt gegeven, wordt het pakket bij de buren afgegeven. Wil je dit liever niet? Onze bezorgers proberen het eerst nog een keer óf de bestelling wordt afgegeven bij een pakketpunt in de buurt.

  • We verzenden jouw bestelling in zijn geheel wanneer alle producten op voorraad zijn in ons magazijn. Wil je liever de voorradige producten alvast ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Is jouw bestelling op voorraad? Dan ontvang jij zo spoedig mogelijk de track en trace code per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. Middels de track en trace code kun je zien wanneer jouw bestelling bij je wordt bezorgd.

    Heeft jouw bestelling een langere levertijd? Dan kun je via onze levertijdenportal inzien in welke week jouw bestelling in het magazijn wordt geleverd.

  • Helaas is dit niet mogelijk. In onze showrooms liggen enkel vloerkleden op zicht en is er geen voorraad aanwezig. Onze voorraad ligt in een centraal magazijn van waaruit wordt verzonden.

  • Vervelend dat je je bestelling niet hebt mogen ontvangen! Via de track en trace code die je van ons hebt mogen ontvangen kan je zien of de pakketdienst het tijdvak heeft gewijzigd of het pakket vanwege omstandigheden heeft afgeleverd bij een pakketpunt.

    Staat het pakket op afgeleverd en is er niks gewijzigd? Dan willen je vragen om eerst bij de buren na te gaan of de bestelling hier is geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. Wij gaan dan graag voor je na waar je bestelling is en wanneer deze alsnog zo spoedig mogelijk bij je wordt bezorgd.

  • Doordat wij met meerdere leveranciers samenwerken, kan het zijn dat een deel van jouw bestelling vanuit het magazijn van onze leverancier naar je is verzonden. Om je de meest actuele informatie te geven, vragen we je graag om contact op te nemen met onze klantenservice.

  • Namens de pakketdienst bieden wij ook graag excuses voor de beschadigde levering. Om je zo goed en spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing, willen we je vragen om duidelijke foto's van de beschadigingen te mailen naar klantenservice@volero.nl.

  • Indien je nog geen track en trace code hebt ontvangen, kan je het bezorgadres middels onze klantenservice aanpassen.

    Heb je al een track en trace code mogen ontvangen? Dan kan je vaak middels de track en trace code nog het adres wijzigen. Zit je bestelling te ver in het verzendproces? Dan is een aanpassing helaas niet meer mogelijk.

  • We begrijpen dat het vervelend is als je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Gezien de hoeveelheid pakketten dat in omloop is, kan het helaas zo zijn dat de pakketdienst de planning wat aanpast en jouw bestelling helaas later wordt geleverd. Meestal worden de vertraagde leveringen de volgende dag alsnog bezorgd. We willen je dan ook nog even je geduld vragen. Mocht je binnen 5 dagen na de oorspronkelijke leverdatum nog niks hebben ontvangen en is het pakket ook niet bij een pakketpunt bezorgd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
31839 klantbeoordelingen | 4.6 / 5
Niks missen? Volg ons!