Black Friday Vloerkleden Sale - tot 40% korting op heel veel vloerkleden
Black Friday Vloerkleden Sale - tot 40% korting op heel veel vloerkleden

Algemene Voorwaarden

Ben je op zoek naar onze uitgebreide algemene voorwaarden? Bekijk dan hier de officiële Algemene voorwaarden.

Definities

Onze algemene voorwaarden proberen we zo transparant en duidelijk mogelijk te communiceren. Is er iets niet duidelijk? Raadpleeg dan onze uitgebreide algemene voorwaarden voor de definities.

Volero

Volero.nl is onderdeel van DeOnlinewinkelier B.V.
Vestigingsadres: Tielweg 6F, 2803 PK Gouda.

Telefoon: 085 – 060 30 50
Mail: [email protected]
KVK: 67692680
BTW-nummer: NL857133706BO1
   
Volg ons:  Instagram
  Facebook
  Pinterest
  Youtube

Onze klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.00 uur.

De openingstijden van onze showrooms vind je hier:

Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing als je een aankoop bij ons doet. Ze worden je voor het afrekenen gepresenteerd. Dat vinden wij belangrijk, omdat erin staat wie wij zijn, wat onze werkwijze is en wat we van jou als klant verwachten.

Het aanbod

Onze producten bevatten een zo nauwkeurig en volledig mogelijke omschrijving. Daarnaast zijn onze producten voorzien van een duidelijke prijs en waarheidsgetrouwe afbeeldingen. Zo kom je niet voor onnodige verrassingen te staan. Ontdek je toch een foutje? Laat het ons dan weten.

De maatvoering van vloerkleden kan mogelijk afwijken van de aangegeven afmetingen op onze website. Dit komt met name voor bij handgemaakte vloerkleden of natuurlijke materialen. Houd daarbij rekening met een afwijkingsmarge van 3 - 5%. 

De overeenkomst

Bestel je via volero.nl dan ontvang je hiervan een elektronische bevestiging. Indien er sprake is van een fout in de bevestiging, dien je dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je ook hier een elektronische bevestiging van. Bij elke bestelling ontvang je een pakbon waarop je alle benodigde informatie over jouw bestelling kan nalezen. Een digitale versie vind je terug in je Volero account.

Herroepingsrecht

Helaas, toch niet het product wat je zocht? Dan kan je het product binnen 30 dagen na ontvangst retour sturen. Hiervoor dien je jouw bestelling eerst online retour aan te melden. Dit kan zonder opgaaf van reden. Bekijk ons retourbeleid voor meer informatie.

Verplichting tijdens bedenktijd

Weet je nog niet zeker of je het product gaat houden? Wees er dan zuinig op. Pak je bestelling met zorg uit en bekijk het product zoals je dat in een winkel zou doen. Wij accepteren alleen producten in nieuwstatus retour.

Verplichting Herroepingsrecht klant

Heb je jouw bestelling binnen 30 dagen online retour gemeld? Dan ontvang je van ons een retourformulier met het retouradres. De kosten van de retourzending liggen bij jou als klant. Wij willen onze prijzen zo laag mogelijk houden en onze klanten niet onnodig belasten met retourkosten. Wij kiezen er daarom voor om de retourkosten alleen te verhalen op klanten die daadwerkelijk iets retourneren.

Wil je geen retourkosten betalen? Je bent vrij om je product gratis retour te brengen, na online aanmelden en met retourformulier, in onze showroom.

Is het pakket groter dan 175cm? Dan plannen wij in overleg met jou een afhaling in. We verwachten van jou dat het pakket netjes is ingepakt en met retouretiket klaarstaat voor de pakketdienst.

Verplichting Herroepingsrecht Volero

Wij sturen je na aanmelding van het retour een elektronische ontvangstbevestiging en plannen eventueel een ophaalopdracht met je in. Niet of slecht ingepakte pakketten nemen wij niet mee. Zorg er dus voor dat het pakket naar onze verwachting, zoals beschreven in artikel 8, klaarstaat voor retour. Zodra wij het product retour hebben ontvangen in ons magazijn vindt er een keuring van het product plaats. Is deze niet beschadigd of vies? Dan betalen wij het aankoopbedrag min eventuele retourkosten binnen 14 dagen aan je terug.

Uitsluiting herroepingsrecht

Helaas kan niet alles retour. Producten die in gebruik zijn genomen en/of vies zijn kunnen we niet accepteren. Wees daarom extra zuinig op je aankoop tijdens het zichttermijn.

Prijs

Alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief btw. De prijzen vermeld op de website wijken niet af van de prijzen in de winkel. Bestel je iets onder de €95,- euro? Dan betaal je €4,95 verzendkosten in NL en € 5,95 in BE.

Nakomen overeenkomst en garantie

We sturen op wat je hebt gekocht! Na de aankoop laten we weten wanneer je jouw bestelling kan verwachten. Heb je vragen over de levertijd of over een product? Neem gerust contact op met onze klantenservice via [email protected].

Wettelijk gezien hebben consumenten recht op garantie. Wij volgen daarin de algemene consumenten richtlijnen.

Levering

Een indicatie van de levertijd van een product krijg je te zien wanneer je de gewenste afmeting selecteert. Daarnaast wordt je hiervan elektronisch op de hoogte gebracht als jouw bestelling compleet is. Onverhoopt kan er natuurlijk wel eens iets veranderen. Via levertijd.volero.nl kan je de actuele status van jouw bestelling opvragen.

Als jouw bestelling ons magazijn verlaat, krijg je hiervan een elektronische notificatie. Je kan vervolgens jouw bestelling digitaal volgen tot aan de deur. Als een product beschadigd raakt tijdens het vervoeren of kwijtraakt voordat het bij jou thuis aankomt, gaan we op onderzoek uit en doen we ons best een passende oplossing te vinden.

Opzeggen / Annuleren

Zolang je bestelling niet is verzonden, mag je jouw bestelling annuleren. Dit is echter pas gerealiseerd als wij je annulering hebben bevestigd.

Let op: maatwerk bestellingen kunnen niet geannuleerd worden.

Betaling

Je hebt bij ons keuze uit verschillende betaalwijzen. Je kan direct betalen middels iDeal, PayPal, Creditkaart en Visa. Daarnaast bieden wij ook betalingsmogelijkheden aan via AfterPay en IN3. Bij deze betaalproviders gelden aparte betalingsafspraken. Deze vind je in de uitgebreide Algemene
Voorwaarden.

Klachten

Niet leuk, maar kan gebeuren. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk en voeg eventueel foto’s bij. Onze klantenservice gaat dan samen met jou op zoek naar de beste oplossing.

Geschillen

We doen ons uiterste best om problemen zo goed mogelijk voor jou op te lossen. Komen we er samen niet uit dan kan een eventuele derde partij bemiddelen. Denk hierbij aan een rechtsbijstand, een geschillencommissie of een bevoegde rechter.

Nederlands Recht

Alle overeenkomsten, waarop deze voorwaarde van toepassing zijn verklaard, zijn onderworpen aan het Nederlands recht.

Heb je vragen over onze algemene voorwaarden? Neem dan gerust contact met ons op.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door op Akkoord te klikken of gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Akkoord Meer over cookies »