Vloerkleden SALE - 25% korting op heel veel vloerkleden
Vloerkleden SALE - 25% korting op heel veel vloerkleden

Klantenservice

Contact informatie

Wij staan 5 dagen per week voor je klaar om je van dienst te zijn. Je kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens per telefoon, e-mail, chat of via social media. Wij streven ernaar om jouw vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

Vanwege de huidige corona maatregelen adviseren wij een mail te sturen. Veel van onze collega's werken momenteel thuis en kunnen je zo snel van een antwoord voorzien. 

Telefoon: +31 (0)85-060 30 50 (lokaal tarief).  
Op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. 

E-mail:
Klantenservice: [email protected]
Maataanvragen: [email protected] 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Heb jij je favoriete vloerkleed bij ons uitgezocht? Jeej!

We snappen maar al te goed dat jij zo snel mogelijk je bestelling in huis wilt hebben. Maar helaas hebben sommige artikelen een levertijd.
Uiteraard doen wij er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. In de tussentijd kun je de meest recente status van je bestelling online opvragen

Meteen nadat jouw bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met een orderbevestiging.
Hierin staat een ordernummer (DWW123456). Voer deze in en je bent weer helemaal up-to-date.

Levertijd opvragen

 

Volero Showroom

Corona

We krijgen heel veel vragen omtrent onze dienstverlening tijdens deze bijzondere tijden. Op deze FAQ-pagina vind je antwoord op je vragen en geven we je updates omtrent de genomen maatregelen vanwege het Corona virus.

Ons adres

Twijnstraweg 17
2941 BW Lekkerkerk
T: 085 - 060 30 50
M: [email protected]

Openingstijden showroom vanaf 3 maart

Dinsdag / zaterdag: 10:00 - 17:00
Zondag / maandag: Gesloten

Let op! Afspraak verplicht!

 

Maak een afspraak

 



Volero Showroom

Hoofdkantoor *
Tielweg 6 F
2803 PK Gouda

*Let op: dit betreft niet het retouradres

KVK nr: 67692680
BTW nr: NL857133706B01
Volero is onderdeel van de Onlinewinkelier

Retourneren

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat de kleur of het product niet naar wens is en je het product wilt retourneren.

Vanwege corona is het retourbeleid van 2 weken verlengd naar 6 weken.


Retourneren kan bij Volero zonder opgaaf van reden. De retourkosten liggen bij jou als klant. Om alles in goede banen te leiden, willen we je vragen je retour vooraf aan te melden. Ook als je jouw retour komt terugbrengen in de showroom. 

 

Retour aanmelden

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Door op Akkoord te klikken of gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Akkoord Meer over cookies »