• 10% EXTRA korting op warme vloerkleden!

Klantenservice

Om je beter op weg te helpen, vind je hier een overzicht van de meest gestelde vragen. De status van je bestelling, het aanmelden van een retour of je persoonlijke accountgegevens kun je met één klik op de button gemakkelijk zelf regelen. Zit jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Heb je geen directe vraag, maar bijvoorbeeld wel behoefte aan stijl- of maatadvies? Ook daar helpen we je ook graag mee. Geen enkel vraagstuk is onze deskundige vloerkledenspecialisten te moeilijk!

Bestellen

  • Eerst zien dan betalen? Achteraf betalen is mogelijk middels Riverty (voormalig AfterPay). Na ontvangst van het product ontvang je een factuur van de betaalprovider. Deze dient binnen 14 dagen te worden voldaan.

  • Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij deze voor je wijzigen. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice.

  • Bij bestellingen boven de €89 is de verzending gratis. De verzendkosten voor bestellingen met een lagere bestelwaarde bedragen € 5,95 voor verzending binnen Nederland en € 6,95 voor verzending naar België.

Bezorging

  • Bij het plaatsen van je bestelling kan je geen leverdatum aangeven. Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij de bezorgdatum aanpassen. De meeste producten kunnen zelfs op zaterdag geleverd worden! Wil je de leverdatum aanpassen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Indien je hier toestemming voor hebt gegeven, wordt het pakket bij de buren afgegeven. Wil je dit liever niet? Onze bezorgers proberen het eerst nog een keer óf de bestelling wordt afgegeven bij een servicepunt in de buurt.

  • Is jouw bestelling op voorraad? Dan ontvang jij zo spoedig mogelijk de track en trace code per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. Middels de track en trace code kun je zien wanneer jouw bestelling bij je wordt bezorgd.

    Heeft jouw bestelling een langere levertijd? Dan kun je via onze levertijdenportal inzien in welke week jouw bestelling in het magazijn wordt geleverd.

Retour & Garantie

  • Is het product niet naar wens? Retourneren mag binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling en zonder opgaaf van redenen. Wij bieden twee mogelijkheden voor het retourneren van bestellingen. Bestellingen kunnen geretourneerd worden in één van onze showrooms of via een pakketdienst. Meer weten over het retourneren van je bestelling? Lees dan onze retourvoorwaarden.

  • Retourneren kan gratis in één van onze showrooms. Retourneren met een pakketdienst kan uiteraard ook. De retourkosten liggen dan wel bij jou als klant en zijn afhankelijk van het formaat van het pakket. Benieuwd naar de kosten voor het retourneren van je bestelling? Bekijk dan de tarieven binnen Nederland en België.

  • Om de situatie goed te beoordelen, vragen we je om een paar foto’s van het vloerkleed te maken. Dit helpt ons om een volledig beeld te krijgen en jouw melding snel en zorgvuldig te verwerken. Dit kan per mail via klantenservice@volero.nl naar ons worden verstuurd.

    Welke foto’s hebben we nodig?

    • Een foto van het hele vloerkleed in de ruimte waarin het ligt.
    • Een foto waarop de specifieke punten zichtbaar zijn.
    • Een foto van het label aan de achterzijde met de specificaties.

    Bij eventuele plooien: een foto van de onderkant van het hele vloerkleed.

    Tips voor het maken van de foto’s:

    1. Maak de foto’s bij daglicht.
    2. Zorg dat ze scherp en duidelijk zijn.
    3. Stuur de bestanden in .JPG, .JPEG of .PDF-formaat.

Showroom

  • Ja! In onze showroom in Amsterdam hebben wij een plek waar jij ongestoord je kind kunt verschonen. We kunnen ons voorstellen dat wanneer jij een dag op pad bent om je nieuwe vloerkleed uit te zoeken, het zo nu en dan nodig is om de luier te verschonen. Helaas is deze faciliteit niet aanwezig in Lekkerkerk.

  • Ja! Het is mogelijk om je huisdier mee naar binnen te nemen. Wel willen wij je graag verzoeken je huisdier aan te lijnen zodat deze niet los over de vloerkleden kunnen lopen.

  • Parkeren bij onze showrooms is gratis. Onze showroom in Amsterdam is voorzien van een groot parkeerdek op de eerste etage. Precies voor de deur van onze showroom! In Lekkerkerk hebben wij rondom het hek een aantal parkeerplekken ter beschikking.

Contact informatie

Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar. Je kunt ons bereiken per telefoon, e-mail, chat of via social media. Wij streven ernaar om jouw vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

  • Telefoon Op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur*
    +31 (0)85 - 060 30 50 (lokaal tarief)
  • E-mail:
    Klantenservice: klantenservice@volero.nl
Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
30864 klantbeoordelingen | 4.5 / 5
Niks missen? Volg ons!