• 10% EXTRA korting op warme vloerkleden!

Verzending & Levering

Je hebt een bestelling geplaatst bij Volero. Leuk! Onze collega's in het magazijn zullen zo spoedig mogelijk je bestelling voor je inpakken en verzenden. Zodra je bestelling wordt aangemeld voor verzending, ontvang je vanuit de pakketdienst een track en trace code. Hiermee kan je jouw bestelling volgen en zien wanneer deze bij jou wordt geleverd.

Heb je een product besteld met een langere levertijd? Dan kunnen wij ons goed voorstellen dat je graag wilt zien wanneer deze wordt aangeleverd in het magazijn. Via onze levertijdenportal kan je door middel van je ordernummer en e-mailadres zien waar jouw bestelling in welke week de bestelling in ons magazijn wordt verwacht.

Verzending & verzendkosten

Je bestelling wordt via pakketpost bij je bezorgd. Zodra je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden, ontvang je per e-mail de track en trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Heb je een bestelling waarbij het bedrag minimaal €89,- is? Dan verzenden wij gratis! Bij een bestelling onder de €89,- worden er verzendkosten berekend. Deze verzendkosten zijn binnen Nederland €5,95 en voor België €6,95.

Bezorgen

  • Indien je hier toestemming voor hebt gegeven, wordt het pakket bij de buren afgegeven. Wil je dit liever niet? Onze bezorgers proberen het eerst nog een keer óf de bestelling wordt afgegeven bij een pakketpunt in de buurt.

  • We verzenden jouw bestelling in zijn geheel wanneer alle producten op voorraad zijn in ons magazijn. Wil je liever de voorradige producten alvast ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Is jouw bestelling op voorraad? Dan ontvang jij zo spoedig mogelijk de track en trace code per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. Middels de track en trace code kun je zien wanneer jouw bestelling bij je wordt bezorgd.

    Heeft jouw bestelling een langere levertijd? Dan kun je via onze levertijdenportal inzien in welke week jouw bestelling in het magazijn wordt geleverd.

  • Helaas is dit niet mogelijk. In onze showrooms liggen enkel vloerkleden op zicht en is er geen voorraad aanwezig. Onze voorraad ligt in een centraal magazijn van waaruit wordt verzonden.

  • Vervelend dat je je bestelling niet hebt mogen ontvangen! Via de track en trace code die je van ons hebt mogen ontvangen kan je zien of de pakketdienst het tijdvak heeft gewijzigd of het pakket vanwege omstandigheden heeft afgeleverd bij een pakketpunt.

    Staat het pakket op afgeleverd en is er niks gewijzigd? Dan willen je vragen om eerst bij de buren na te gaan of de bestelling hier is geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. Wij gaan dan graag voor je na waar je bestelling is en wanneer deze alsnog zo spoedig mogelijk bij je wordt bezorgd.

  • Doordat wij met meerdere leveranciers samenwerken, kan het zijn dat een deel van jouw bestelling vanuit het magazijn van onze leverancier naar je is verzonden. Om je de meest actuele informatie te geven, vragen we je graag om contact op te nemen met onze klantenservice.

  • Namens de pakketdienst bieden wij ook graag excuses voor de beschadigde levering. Om je zo goed en spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing, willen we je vragen om duidelijke foto's van de beschadigingen te mailen naar klantenservice@volero.nl.

  • Indien je nog geen track en trace code hebt ontvangen, kan je het bezorgadres middels onze klantenservice aanpassen.

    Heb je al een track en trace code mogen ontvangen? Dan kan je vaak middels de track en trace code nog het adres wijzigen. Zit je bestelling te ver in het verzendproces? Dan is een aanpassing helaas niet meer mogelijk.

  • We begrijpen dat het vervelend is als je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Gezien de hoeveelheid pakketten dat in omloop is, kan het helaas zo zijn dat de pakketdienst de planning wat aanpast en jouw bestelling helaas later wordt geleverd. Meestal worden de vertraagde leveringen de volgende dag alsnog bezorgd. We willen je dan ook nog even je geduld vragen. Mocht je binnen 5 dagen na de oorspronkelijke leverdatum nog niks hebben ontvangen en is het pakket ook niet bij een pakketpunt bezorgd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
30864 klantbeoordelingen | 4.5 / 5
Niks missen? Volg ons!