Verzending & Levering

Bestellen

Wil je een vloerkleed bestellen bij Volero? Dan kan dat op verschillende manieren. Onze webshop is dag en nacht beschikbaar voor het plaatsen van bestellingen. Plaats de gewenste producten in de winkelwagen en vul alle benodigde gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode. Nadat je de bestelling hebt afgerond, ontvang je binnen enkele ogenblikken de bevestiging per e-mail.

Plaats je de bestelling liever telefonisch? Zoek dan het product of de producten via onze webshop op zodat je deze telefonisch kan doorgeven. Omdat we jouw privacy willen beschermen, wordt de betaling voldaan via Riverty (voormalig AfterPay). Na het ontvangst van je bestelling krijg je per e-mail de factuur en kun je de betaling verrichten.

Ben je in onze showroom? Dan plaatsen onze collega's de bestelling voor je in het systeem. De betaling voldoe je direct via pin of contant.

Je hebt een bestelling geplaatst bij Volero. Leuk! Onze collega's in het magazijn zullen zo spoedig mogelijk je bestelling voor je inpakken en verzenden. Zodra je bestelling wordt aangemeld voor verzending, ontvang je vanuit de pakketdienst een track en trace code. Hiermee kan je jouw bestelling volgen en zien wanneer deze bij jou wordt geleverd.

Heb je een product besteld met een langere levertijd? Dan kunnen wij ons goed voorstellen dat je graag wilt zien wanneer deze wordt aangeleverd in het magazijn. Via onze levertijdenportal kan je door middel van je ordernummer en e-mailadres zien waar jouw bestelling in welke week de bestelling in ons magazijn wordt verwacht.

Verzending & verzendkosten

Je bestelling wordt via pakketpost bij je bezorgd. Zodra je bestelling vanuit ons magazijn wordt verzonden, ontvang je per e-mail de track en trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.

Heb je een bestelling waarbij het bedrag minimaal €89,- is? Dan verzenden wij gratis! Bij een bestelling onder de €89,- worden er verzendkosten berekend. Deze verzendkosten zijn binnen Nederland €5,95 en voor België €6,95.

Bestellen

  • Bij Volero heb je de mogelijkheid om:

    1. Online een bestelling te plaatsen
    2. Telefonisch een bestelling te plaatsen (let op: de betaling verloopt bij deze optie veelal via Riverty (voormalig AfterPay) waarbij je de betaling middels een digitale factuur voldoet nadat je bestelling is geleverd.
    3. In één van onze showrooms. Onze collega's plaatsen de bestelling voor je in ons systeem.
  • Kortingscodes kun je linksonder in jouw winkelwagen invoeren. Door op ‘toepassen’ te klikken, wordt de korting direct verwerkt en krijg je het aangepaste bedrag te zien. Per bestelling kun je gebruik maken van maximaal één kortingscode.

  • Geen probleem! We willen je vragen om, met de kortingscode bij de hand, contact op te nemen met onze klantenservice. Onze collega's kunnen met terugwerkende kracht de korting voor je verwerken.

  • Oei! Het kan voorkomen dat de bevestiging van de bestelling in de spamfolder van je mailbox terecht is gekomen. Zit de mail hier niet in? Dan willen we je graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

  • Bij Volero bieden we je de keuze om direct, achteraf of in termijnen een betaling te voldoen. Dat kan gemakkelijk en vooral veilig met iDeal, Paypal, Creditcard, Mistercash, Riverty (voormalig AfterPay), Klarna of IN3.

  • Eerst je bestelling zien en dan betalen? Achteraf betalen is mogelijk middels Riverty (voormalig AfterPay) Na ontvangst van de bestelling ontvang je de factuur van de betaalprovider. Deze dient binnen 14 dagen te worden betaald.

  • Heb je een bestelling waarbij het bedrag minimaal €89,- is? Dan verzenden wij gratis! Bij een bestelling onder de €89,- worden er verzendkosten berekend. Deze verzendkosten zijn binnen Nederland €5,95 en voor België €6,95.

  • Heb je bij het plaatsen van je bestelling verzendkosten betaald en is je bestelling geretourneerd? Dan ontvang je de verzendkosten van ons terug. Let op: de verzendkosten zijn voor de verzending vanuit ons magazijn naar jou en zijn dus anders dan de retourkosten.

  • Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij de bezorgdatum voor je aanpassen. De meeste producten kunnen zelfs op zaterdag worden geleverd! Wil je de leverdatum aanpassen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij deze voor je wijzigen. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice.

  • Heb je een Huis & Tuin cadeaukaart? Dan kan je deze bij Volero verzilveren. Plaats het door jou gewenste artikel in de winkelwagen en ga naar de check out. Vul alle benodigde gegevens in en kies voor betaalmethode: cadeaukaart. Wanneer je op 'afrekenen' klikt, wordt je doorgelinkt naar de betaalpagina waarbij je het kaartnummer en de bijhorende pincode kan invullen.

    Is de aankoopwaarde van je bestelling minder dan het bedrag wat er op de kaart staat? Dan blijft het resterende bedrag op de kaart staan en kan je dit gebruiken bij een nieuwe bestelling.

  • Heb jij een product op het oog? Voeg deze dan toe in je winkelwagen en ga naar de check out. Vul alle benodigde gegevens in en selecteer bij 'type klant' zakelijk. Er komen extra invulvelden beschikbaar waarvan wij je als zakelijke klant willen vragen deze in te vullen. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je de factuur per e-mail die je kunt gebruiken voor de administratie.

Bezorgen

  • Indien je hier toestemming voor hebt gegeven, wordt het pakket bij de buren afgegeven. Wil je dit liever niet? Onze bezorgers proberen het eerst nog een keer óf de bestelling wordt afgegeven bij een pakketpunt in de buurt.

  • We verzenden jouw bestelling in zijn geheel wanneer alle producten op voorraad zijn in ons magazijn. Wil je liever de voorradige producten alvast ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Is jouw bestelling op voorraad? Dan ontvang jij zo spoedig mogelijk de track en trace code per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. Middels de track en trace code kun je zien wanneer jouw bestelling bij je wordt bezorgd.

    Heeft jouw bestelling een langere levertijd? Dan kun je via onze levertijdenportal inzien in welke week jouw bestelling in het magazijn wordt geleverd.

  • Helaas is dit niet mogelijk. In onze showrooms liggen enkel vloerkleden op zicht en is er geen voorraad aanwezig. Onze voorraad ligt in een centraal magazijn van waaruit wordt verzonden.

  • Vervelend dat je je bestelling niet hebt mogen ontvangen! Via de track en trace code die je van ons hebt mogen ontvangen kan je zien of de pakketdienst het tijdvak heeft gewijzigd of het pakket vanwege omstandigheden heeft afgeleverd bij een pakketpunt.

    Staat het pakket op afgeleverd en is er niks gewijzigd? Dan willen je vragen om eerst bij de buren na te gaan of de bestelling hier is geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. Wij gaan dan graag voor je na waar je bestelling is en wanneer deze alsnog zo spoedig mogelijk bij je wordt bezorgd.

  • Doordat wij met meerdere leveranciers samenwerken, kan het zijn dat een deel van jouw bestelling vanuit het magazijn van onze leverancier naar je is verzonden. Om je de meest actuele informatie te geven, vragen we je graag om contact op te nemen met onze klantenservice.

  • Namens de pakketdienst bieden wij ook graag excuses voor de beschadigde levering. Om je zo goed en spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing, willen we je vragen om duidelijke foto's van de beschadigingen te mailen naar klantenservice@volero.nl.

  • Indien je nog geen track en trace code hebt ontvangen, kan je het bezorgadres middels onze klantenservice aanpassen.

    Heb je al een track en trace code mogen ontvangen? Dan kan je vaak middels de track en trace code nog het adres wijzigen. Zit je bestelling te ver in het verzendproces? Dan is een aanpassing helaas niet meer mogelijk.

  • We begrijpen dat het vervelend is als je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Gezien de hoeveelheid pakketten dat in omloop is, kan het helaas zo zijn dat de pakketdienst de planning wat aanpast en jouw bestelling helaas later wordt geleverd. Meestal worden de vertraagde leveringen de volgende dag alsnog bezorgd. We willen je dan ook nog even je geduld vragen. Mocht je binnen 5 dagen na de oorspronkelijke leverdatum nog niks hebben ontvangen en is het pakket ook niet bij een pakketpunt bezorgd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

TrustedShops
star rating star rating star rating star rating star rating grey
23.468 klantbeoordelingen | 9.2 / 10
Niks missen? Volg ons!