Retourvoorwaarden

Het kan voorkomen dat je bestelling van Volero niet naar wens is. Vervelend! Bij Volero heb je de mogelijkheid om, zonder opgaaf, je bestelling aan ons te retourneren. Je kan je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst per pakketpost retour sturen of retourneren in onze showroom.

Bij Volero mag je na ontvangst van je bestelling, de bestelling uitpakken, bekijken en voelen¹. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Bekijk het product dus gerust zoals je in de winkel zou doen.

We adviseren je om voor de retourzending zoveel mogelijk de originele verpakking te gebruiken. De opening die in de verpakking is gemaakt dien je goed te dichten zodat het product niet uit de verpakking kan raken of worden bevuild. We zien dan ook liever dat de retourzending goed verpakt is zodat het tijdens transport niet kan beschadigen.

¹ Antislip onderkleden en gordijnen die volledig uit de verpakking zijn gehaald, kunnen niet worden geretourneerd.

Dit kun je niet retourneren

  • Producten die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn
  • Producten die onverpakt geretourneerd worden
  • Producten die op maat gemaakt zijn
  • Producten die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
  • Gordijnen die uit de verpakking gehaald zijn
  • Antislip onderkleden die uit de verpakking gehaald zijn

Retourinstructies

Het retourneren van je bestelling is op eigen risico. Wij adviseren je dan ook om op onderstaande punten te letten.

1. Zorg er voor dat het product onbeschadigd en schoon wordt geretourneerd

2. Retourneer het product het liefst in de originele verpakking. Indien dit niet mogelijk is dien je het product stevig te verpakking dat het tijdens het transport naar ons magazijn niet kan beschadigen

3. Bewaar de track en trace code van het geretourneerde product totdat je het aankoopbedrag terug hebt ontvangen.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Bekijk eens één van onderstaande onderwerpen

Meest gestelde vragen

  • Ja! Je mag het product thuis bekijken zoals je in de winkel zou doen. We adviseren je om bij het neerleggen van een vloerkleed eerst het grondoppervlak goed te stofzuigen zodat het vloerkleed niet bevuild kan raken. Is het product toch niet helemaal naar wens? Dan kun je deze aan ons retourneren. Het product kan zo goed als in de originele verpakking worden geretourneerd. In onze retourvoorwaarden kun je lezen aan welke voorwaarden jouw retourzending dient te voldoen.

  • Geen probleem! Het kan gebeuren dat de originele verpakking beschadigd is geraakt. We willen je graag vragen om het product stevig te verpakken zodat het tijdens het transport niet kan beschadigen. Voor het verpakken kun je gebruik maken van opengeknipte vuilniszakken.

  • Antislip onderkleden en gordijnen mogen worden geretourneerd wanneer deze niet uit de verpakking zijn gehaald. Uitgepakte antislip onderkleden en gordijnen die retour worden gestuurd, worden niet geaccepteerd. Wil je het materiaal van het antislip onderkleed of gordijn voelen en controleren? Dan adviseren wij je om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking. Hierdoor kunnen wij het niet meer doorverkopen.

  • In de meeste gevallen krijg je het aankoopbedrag van de bestelling terug. Wel is dit afhankelijk van de staat van het product dat je hebt geretourneerd. Om het volledige aankoopbedrag van je bestelling terug te krijgen is het belangrijk dat het product in originele staat en onbeschadigd retour wordt geleverd. Indien het product beschadigd retour is geleverd, wordt je hier per mail van op de hoogte gebracht.

  • Heb je een product in onze outlet gekocht? Dan mag je deze middels onze retourvoorwaarden aan ons retourneren. Dit houdt in dat het product binnen 30 dagen na ontvangst aan ons kan worden geretourneerd. Je kunt het product retour aanmelden en per pakketpost versturen of afgeven in één van onze showrooms.

  • Het is mogelijk om een deel van je bestelling aan ons te retourneren. Bij het retour aanmelden kan je aangeven welke producten je wenst re retourneren. Afhankelijk van het formaat kan je de retourmethode kiezen.

  • Dat kan. We vragen je graag om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze collega's staan voor je klaar om je te voorzien van de juiste documenten en instructies.

  • We kunnen je bestelling niet direct aan de deur voor je omruilen. Het huidige product kan je online retour aanmelden of retour brengen in onze showroom. Het is niet mogelijk om in één van onze showrooms het product om te ruilen. Via onze webshop kan je het nieuwe, gewenste product bestellen die vervolgens weer bij je thuis wordt geleverd.

  • Wanneer jij je bestelling (deels) hebt betaald met een cadeau kaart, dan krijg je het verzilverde bedrag terug in de vorm van een persoonlijke kortingscode. Met deze persoonlijke kortingscode kan je een nieuwe bestelling via onze website plaatsen.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
30008 klantbeoordelingen | 4.6 / 5
Niks missen? Volg ons!