Bestellen

Wil je een vloerkleed bestellen bij Volero? Dan kan dat op verschillende manieren. Onze webshop is dag en nacht beschikbaar voor het plaatsen van bestellingen. Plaats de gewenste producten in de winkelwagen en vul alle benodigde gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode. Nadat je de bestelling hebt afgerond, ontvang je binnen enkele ogenblikken de bevestiging per e-mail.

Plaats je de bestelling liever telefonisch? Zoek dan het product of de producten via onze webshop op zodat je deze telefonisch kan doorgeven. Omdat we jouw privacy willen beschermen, wordt de betaling voldaan via Riverty (voormalig AfterPay). Na het ontvangst van je bestelling krijg je per e-mail de factuur en kun je de betaling verrichten.

Ben je in onze showroom? Dan plaatsen onze collega's de bestelling voor je in het systeem. De betaling voldoe je direct via pin of contant.

Bestellen

  • Bij Volero heb je de mogelijkheid om:

    1. Online een bestelling te plaatsen
    2. Telefonisch een bestelling te plaatsen (let op: de betaling verloopt bij deze optie veelal via Riverty (voormalig AfterPay) waarbij je de betaling middels een digitale factuur voldoet nadat je bestelling is geleverd.
    3. In één van onze showrooms. Onze collega's plaatsen de bestelling voor je in ons systeem.
  • Kortingscodes kun je linksonder in jouw winkelwagen invoeren. Door op ‘toepassen’ te klikken, wordt de korting direct verwerkt en krijg je het aangepaste bedrag te zien. Per bestelling kun je gebruik maken van maximaal één kortingscode.

  • Geen probleem! We willen je vragen om, met de kortingscode bij de hand, contact op te nemen met onze klantenservice. Onze collega's kunnen met terugwerkende kracht de korting voor je verwerken.

  • Oei! Het kan voorkomen dat de bevestiging van de bestelling in de spamfolder van je mailbox terecht is gekomen. Zit de mail hier niet in? Dan willen we je graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

  • Bij Volero bieden we je de keuze om direct, achteraf of in termijnen een betaling te voldoen. Dat kan gemakkelijk en vooral veilig met iDeal, Paypal, Creditcard, Mistercash, Riverty (voormalig AfterPay), Klarna of IN3.

  • Eerst je bestelling zien en dan betalen? Achteraf betalen is mogelijk middels Riverty (voormalig AfterPay) Na ontvangst van de bestelling ontvang je de factuur van de betaalprovider. Deze dient binnen 14 dagen te worden betaald.

  • Heb je een bestelling waarbij het bedrag minimaal €89,- is? Dan verzenden wij gratis! Bij een bestelling onder de €89,- worden er verzendkosten berekend. Deze verzendkosten zijn binnen Nederland €5,95 en voor België €6,95.

  • Heb je bij het plaatsen van je bestelling verzendkosten betaald en is je bestelling geretourneerd? Dan ontvang je de verzendkosten van ons terug. Let op: de verzendkosten zijn voor de verzending vanuit ons magazijn naar jou en zijn dus anders dan de retourkosten.

  • Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij de bezorgdatum voor je aanpassen. De meeste producten kunnen zelfs op zaterdag worden geleverd! Wil je de leverdatum aanpassen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij deze voor je wijzigen. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice.

  • Heb je een Huis & Tuin cadeaukaart? Dan kan je deze bij Volero verzilveren. Plaats het door jou gewenste artikel in de winkelwagen en ga naar de check out. Vul alle benodigde gegevens in en kies voor betaalmethode: cadeaukaart. Wanneer je op 'afrekenen' klikt, wordt je doorgelinkt naar de betaalpagina waarbij je het kaartnummer en de bijhorende pincode kan invullen.

    Is de aankoopwaarde van je bestelling minder dan het bedrag wat er op de kaart staat? Dan blijft het resterende bedrag op de kaart staan en kan je dit gebruiken bij een nieuwe bestelling.

  • Heb jij een product op het oog? Voeg deze dan toe in je winkelwagen en ga naar de check out. Vul alle benodigde gegevens in en selecteer bij 'type klant' zakelijk. Er komen extra invulvelden beschikbaar waarvan wij je als zakelijke klant willen vragen deze in te vullen. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je de factuur per e-mail die je kunt gebruiken voor de administratie.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
30008 klantbeoordelingen | 4.6 / 5
Niks missen? Volg ons!