Vloerkleden SALE - 25% korting op heel veel vloerkleden
Vloerkleden SALE - 25% korting op heel veel vloerkleden

Verzenden & retourneren

Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met een Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn € 5,95 voor Nederland en € 6,95 voor België!
Bij een bestelling boven de €89 is de verzending gratis. Bij sommige producten kan het wel eens voorkomen dat door het grote formaat toch verzendkosten in rekening worden gebracht. Dit staat duidelijk bij het artikel vermeld. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Heb jij je favoriete vloerkleed bij ons uitgezocht? Jeej!

We snappen maar al te goed dat jij zo snel mogelijk je bestelling in huis wilt hebben. Maar helaas hebben sommige artikelen een levertijd.
Uiteraard doen wij er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. In de tussentijd kun je de meest recente status van je bestelling online opvragen via levertijd.volero.nl

Meteen nadat jouw bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met een orderbevestiging.
Hierin staat een ordernummer (DWW123456). Voer deze in en je bent weer helemaal up-to-date.

Retourneren
Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat de kleur of het product niet naar wens is en je het product wilt retourneren.
Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.

Je hebt 2 opties:
Je product gratis retourneren in de showroom. 
Je product retourneren via een pakketdienst. 


Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
Retourneren kan bij Volero zonder opgaaf van reden. De retourkosten liggen bij jou als klant. Om alles in goede banen te leiden, zijn er wel enkele simpele procedures. 

Artikel retour zenden

1.   Ga via onderstaande knop naar de retourprocedure en meld je aan met je ordernummer en e-mailadres.
     
2.   Doorloop alle stappen.
     
3.   Voeg je retourformulier bij het pakket en geef het pakket af bij het postkantoor of in onze showroom
     
4.   Via de mail houden wij je vervolgens op de hoogte van de status van je retour.
     
Retour aanmelden
klantenservice Volero

Mag het terug?

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
     
    Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn.
     
    Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.**
     
    Artikelen waarvan verpakking ontbreekt.*


* Indien je het materiaal van de gordijnen of het antislip onderkleed verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij het dan niet meer kunnen verkopen en daarom niet terug kunnen nemen.

** Bij het retourneren van een beschadigd, incompleet of beschadigd product 

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Je hebt na ontvangst van het product 30 dagen de tijd om jouw retour aan te melden. Nadat je een melding van retour hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd.

Waar moet ik op letten tijdens het retour sturen?

Let er goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product vies of beschadigd is. Je bent (als retour afzender) zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het product. 

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren?
Neem dan gerust contact met ons op.

    +31 (0)85-060 30 50
Op werkdagen van 9:00 tot 17:00
     
    [email protected]
Wij streven ernaar om je vraag binnen
2 werkdagen te beantwoorden.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant. De retourkosten van grotere pakketten kunnen hoger zijn. Bekijk hier de tarieven van de verschillende pakketten.

Waarom zijn de retourkosten voor de klant zelf?
Dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekening zouden nemen moeten we dit door berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! 

Verkeerde maat of kleur besteld? Wij komen u tegemoet in de retourkosten.
Als u een product wilt ruilen voor een ander product kunnen wij u 50% tegemoet komen in de retourkosten.

Hoewel wij voorkeur geven aan ons eigen retourproces kun je ook gebruik maken van het wettelijk vastgestelde formulier voor herroepingen. 
Deze kun je downloaden als .pdf of .doc bestand.

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Door op Akkoord te klikken of gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Akkoord Meer over cookies »