Mega Vloerkleden Sale - tot 40% korting op heel veel buitenkleden
Mega Vloerkleden Sale - tot 40% korting op heel veel buitenkleden

Klantenservice

Klantenservice

Om je beter op weg te helpen, vind je hier een overzicht van de meest gestelde vragen. De status van je bestelling, het aanmelden van een retour of je persoonlijke accountgegevens kun je met één klik op de button gemakkelijk en snel zelf regelen. Zit jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Heb je geen directe vraag, maar bijvoorbeeld wel behoefte aan stijl- of maatadvies? Ook daar helpen we je graag mee. Geen vraagstuk is onze deskundige vloerkledenspecialisten te moeilijk!


Status van mijn bestelling

Kan je niet wachten? Bekijk hier de meest actuele status van je bestelling en wees weer helemaal up-to-date.

Levertijd opvragen

Retourneren

Retourneren kan bij Volero zonder opgaaf van reden. Meld je retour hieronder aan. Meer informatie over het retourneren van je bestelling vind je hier.

 

Retour aanmelden

Mijn Volero

Bekijk hier je verlanglijstje, je bestellingen, je facturen of wijzig je persoonlijke gegevens.

Inloggen

 

Hoe kunnen we je helpen?

We zijn er voor je! Onze klantenservice medewerkers hebben de meest gestelde vragen voor je uitgezocht en beantwoord. Vind hier snel en gemakkelijk de antwoorden op jouw vragen!

Bezorgen

Kan ik zelf de leverdatum bepalen?
Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij de bezorgdatum aanpassen. De meeste producten kunnen zelfs op zaterdag geleverd worden! Wil je de leverdatum aanpassen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Help! Ik zie dat de bezorger al onderweg is, maar ik ben niet thuis.
Indien je hier toestemming voor hebt gegeven, wordt het pakket bij de buren afgegeven. Wil je dit liever niet? Onze bezorgers proberen het eerst nog een keer óf de bestelling wordt afgegeven bij een servicepunt in de buurt.

Bestellen

Is het mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen?
Telefonisch bestellen is mogelijk. Omdat wij jouw privacy willen beschermen, kan telefonisch bestellen alleen als de betaling wordt voldaan via Afterpay (achteraf betalen). Zoek het product of de producten op die je wilt bestellen en neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 085-060 30 50.

Welke betaal mogelijkheden zijn er?
Bij Volero bieden we je de keuze om direct, achteraf of in termijnen een betaling te voldoen. Dat kan gemakkelijk en vooral veilig met iDeal, Paypal, Creditcard, Mistercash, Afterpay, Klarna of IN3.

Kan ik achteraf betalen?
Eerst zien dan betalen? Achteraf betalen is mogelijk middels Afterpay of Klarna. Na ontvangst van het product ontvang je een factuur van de betaalprovider. Deze dient binnen 14 dagen te worden voldaan.

Kan ik mijn bestelling wijzigingen of annuleren?
Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij deze voor je wijzigen. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
Kortingscodes kun je linksonder in jouw winkelwagen invoeren. Door op ‘toepassen’ te klikken, wordt de korting direct verwerkt en krijg je het aangepaste bedrag te zien. Per bestelling kun je gebruik maken van maximaal één kortingscode.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven de €89 is de verzending gratis. De verzendkosten voor bestellingen met een lagere bestelwaarde bedragen € 5,95 voor verzending binnen Nederland en € 6,95 voor verzending naar België.

Retour & Garantie

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Is het product niet naar wens? Retourneren mag binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling en zonder opgaaf van redenen. Wij bieden twee mogelijkheden voor het retourneren van bestellingen. Bestellingen kunnen geretourneerd worden in één van onze showrooms of via een pakketdienst.

Wat is de retourprocedure?
Om je bestelling te kunnen retourneren, dien je de retour eerst bij ons aan te melden. Dit kan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd je bestelling terug te sturen. Zodra wij je geretourneerde bestelling hebben ontvangen en goedgekeurd, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug. Om je volledige aankoopbedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat wij je geretourneerde bestelling in originele staat en onbeschadigd ontvangen.

Wat zijn de retourkosten?
Retourneren kan gratis in één van onze showrooms. Retourneren met een pakketdienst kan uiteraard ook. De retourkosten liggen dan wel bij jou als klant en zijn afhankelijk van het formaat van het pakket. Klik hier voor de tarieven binnen Nederland. Als je een product wilt ruilen voor een ander product, komen wij je voor 50% tegemoet in de retourkosten.

Wat te doen bij een klacht?
Wat spijtig om te horen! Wij doen ons best om klachten naar volle tevredenheid op te lossen. Bij klachten vragen we je om het contactformulier in te vullen en daarbij een duidelijke omschrijving te geven van je klacht. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om samen tot een passende oplossing te komen.

Hoe verloopt de klachtenprocedure?
Wij streven ernaar klachten binnen vijf werkdagen in behandeling te nemen. Om klachten te kunnen beoordelen, vragen wij je om foto’s te sturen van de betreffende gebreken. Na ontvangst van de foto’s kan je zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie van ons verwachten. In sommige gevallen kan het voorkomen dat er meer tijd nodig is om de klacht af te handelen. Uiteraard stellen we je hiervan op de hoogte.

Showroom

Is er in de showroom een plek om mijn kind te verschonen?
Ja! In onze showroom in Amsterdam hebben wij een plek waar jij ongestoord je kind kunt verschonen. We kunnen ons voorstellen dat wanneer jij een dag op pad bent om je nieuwe vloerkleed uit te zoeken, het zo nu en dan nodig is om de luier te verschonen. Helaas is deze faciliteit niet aanwezig in Lekkerkerk.

Mag mijn huisdier mee naar de showroom?
Ja! Het is mogelijk om je huisdier mee naar binnen te nemen. Wel willen wij je graag verzoeken je huisdier aan te lijnen zodat deze niet los over de vloerkleden kunnen lopen.

Kan je bij de showroom gratis parkeren?
Parkeren bij onze showrooms is gratis. Onze showroom in Amsterdam is voorzien van een groot parkeerdek op de eerste etage. Precies voor de deur van onze showroom! In Lekkerkerk hebben wij rondom het hek een aantal parkeerplekken ter beschikking.

Contact informatie

Wij staan 5 dagen per week voor je klaar. Je kunt ons bereiken per telefoon, e-mail, chat of via social media. Wij streven ernaar om jouw vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

Telefoon: +31 (0)85-060 30 50 (lokaal tarief).
Op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

E-mail:
Klantenservice: [email protected]
Maataanvragen: [email protected]


Volero Showroom

Deze website maakt gebruik van cookies. Door op Akkoord te klikken of gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Akkoord Meer over cookies »