Retourkosten

Bij Volero zijn de retourkosten voor de klant. Dit is omdat wij onze prijzen zo laag mogelijk willen houden. Als wij de retourkosten voor onze eigen rekening zouden nemen, moeten we dit doorberekenen in onze verkoopprijs. Dat willen wij natuurlijk niet! De retourkosten variëren, afhankelijk van het type vloerkleed en de afmetingen, tussen €6,95 en €16,95. Welke retourkosten voor jou van toepassing zijn, vind je in het retourportaal na het aanmelden van de retour.

Retour aanmelden

Bij het online aanmelden van je retour kan je er voor kiezen om je retour middels een PostNL afgiftepunt te laten versturen of om bij jou thuis op te laten halen. Je betaald direct de retourkosten en ontvang je een PostNL retourlabel of bevestiging van afhaling.

Retour online aanmelden
Gratis retourneren

Liever je bestelling gratis retourneren in onze showroom? Dat kan! Zorg ervoor dat je retour goed is verpakt. Geef je retour met ordernummer af bij onze collega's in de showroom en wij sturen je een bevestiging zodra jouw retour wordt verwerkt.

Retour brengen in één van de showrooms

Meest gestelde vragen

  • Retourneren kan gratis in één van onze showrooms. Retourneren met een pakketdienst kan uiteraard ook. De retourkosten liggen dan wel bij jou als klant en zijn afhankelijk van het formaat van het pakket.

  • Heb je bij het plaatsen van je bestelling verzendkosten betaald en is je bestelling geretourneerd? Dan ontvang je de verzendkosten van ons terug. Let op: de verzendkosten zijn voor de verzending vanuit ons magazijn naar jou en zijn dus anders dan de retourkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd.

Hulp nodig?

Neem contact op met onze klantenservice

TrustedShops
star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey star rating grey
star rating star rating star rating star rating star rating
30008 klantbeoordelingen | 4.6 / 5
Niks missen? Volg ons!