Summer Sale- 25% korting op heel veel vloerkleden
Summer Sale  - 25% korting op heel veel vloerkleden

Hoe gaat Volero om met het Coronavirus?

Beste Volero klant,

We krijgen heel veel vragen omtrent onze dienstverlening tijdens deze bijzondere tijden. Op deze pagina vind je antwoord op je vragen en geven we je updates omtrent de genomen maatregelen vanwege het Corona virus.

De grootste verandering zit hem in de vorm van onze dienstverlening. Hieronder kort samengevat wat er veranderd is bij Volero:

Showroom:

Is jullie showroom geopend?

De maanden maart en mei is onze showroom gesloten geweest. De showroom kon vanwege zijn inrichting niet voldoen aan de 1,5 meter sociale afstand. Na een verbouwing en een nieuwe indeling staan wij nu weer voor je klaar!

Welke regels gelden er in de showroom?

Om de veiligheid en gezondheid van jou en onze medewerkers te waarborgen gelden de volgende regels in de showroom:

  • Kom niet naar de winkel als je verkouden bent en/of griepklachten hebt
  • Kom zoveel mogelijk alleen naar de winkel en winkel doelgericht en zo kort mogelijk
  • Er zijn max. 8 bezoekers tegelijkertijd welkom in de showroom.
  • Zijn de bank en tafel binnen bezet? Wacht u dan even buiten. Stoelen en paraplu's staan voor u klaar!
  • Desinfecteer uw handen voordat u de showroom betreedt
  • Volg de aanwijzingen van onze vloerkledenadviseurs op
  • Houd 1,5 meter afstand van onze adviseurs en van andere bezoekers. Ook buiten de showroom. We geven elkaar ook geen hand
  • Gelieve de vloerkleden niet aan te raken. Onze adviseurs zullen de vloerkleden voor u omslaan, zodat u ze zorgeloos kan bezichtigen
  • Betaal zoveel mogelijk contactloos, met pinpas of mobiele telefoon.

Kan ik mijn retour afleveren in de showroom

Dat kan, Volero hanteert een bedenktijd van 14 dagen op aangekochte producten, met uitzondering van maatwerk. Onder de huidige omstandigheden gaan we hier uiteraard coulant mee om. Je mag je retour afgeven bij de kassa, houd je retourformulier bij de hand. Meld je vloerkleed hier retour: https://www.volero.nl/service/shipping-returns/

Klantenservice:

Ik heb een vraag gesteld. Wanneer krijg ik antwoord?

Momenteel is het zeer druk met vragen. En hoe graag we iedereen zo snel mogelijk willen voorzien van antwoord, duurt het in deze tijden langer dan gebruikelijk. Ons reactietermijn is momenteel 2-3 werkdagen. Je hoeft echt geen nieuwe e-mail te sturen, we werken van oud naar nieuw, een reactie komt eraan.

Ik krijg jullie telefonisch niet te pakken. Wat moet ik doen?

Op dit moment werken wij uit voorzorg thuis, met kinderen. Dit brengt, naast achtergrond geluiden, ook wat technische uitdagingen met zich mee. Daarnaast liep onze wachttijd aan de telefoon erg op. Om deze reden en om toch zo snel mogelijk een antwoord te bieden, hebben wij besloten onze service enkel aan te bieden via e-mail en chat. We vragen om je begrip voor de situatie.

Klopt de levertijd op jullie website?

De levertijd van onze producten vind je onder de productnaam op onze website. Wij houden onze levertijden nauwlettend in de gaten. En omdat wij je liever verrassen met een eerdere levertijd dan teleurstellen met een langere levertijd kan deze op de website langer zijn dan je van ons gewend bent.

Ik heb een bestelling geplaatst. Wordt deze thuis bezorgt?

Het magazijn werkt hard en geeft elke dag de bestellingen volgens afspraak aan onze logistieke partners af. Door de extreme drukte zijn de levertijden van onze bezorgdiensten iets langer dan normaal. We vragen je begrip en geduld te hebben richting de bezorgdiensten. Houd je track en trace goed in de gaten.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door op Akkoord te klikken of gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Akkoord Meer over cookies »